Prisen på servíce er inkl. opvask. Se afsnittet “Rengøring” længere nede på siden.
Ønskes de lejede varer udbragt, betales en fragtpris. Priserne varierer alt efter hvor i landet leveringsadressen er. Ønskes fast leveringstidspunkt betales der særlig fragt. Leveringen skal kunne rulles ind, og max 20 meter fra bilens holdeplads. Ved længere “gåafstande” tillægges timeløn på 500,-.
Ved selvafhentning må stole, borde, service m.m. kun transporteres i rengjort lukket bil eller trailer med tæt presenning.
Bemærk, at stabelstole SKAL kunne stå op. De må ikke lægges ned.
Afhentning samt aflevering, foregår i tidsrummet 8.00 – 12.30 i aftalte hverdag.
Kunden har erstatningspligt over eventuelle bortkomne eller beskadigede varer. Alle de lejede varer er gennemgået inden udbringning/afhentning, og vi beder Dem derfor i egen interesse, reklamere over eventuelle mangler eller skader, senest dagen inden tingene tages i brug. Efterfølgende reklamation rages ikke til følge.
Alt materiel samt emballage skal opbevares beskyttet for snavs og fugt m. m.
Lejen dækker op til 3 dage (fx weekend), er der behov for længere lejeperiode gives der tilbud på dette.
En ordre kan annulleres indtil 30 dage før brugs-dato. Ved annullering mellem 30-10 dage før brugs-dato, betales 50% leje. Ved annullering senere end 10 dage før brugs-dato betales 80% leje.
Reduktion i ordren skal ske senest 14 dage før levering, tillæg kan accepteres 5 dage før levering.
OBS.: Vær opmærksom på, at der gælder andre betingelser ved afbestilling af telte. Se under betingelserne for telte.
Rengøring
Alt service skal skylles grundigt af inden tilbagelevering, hvis der ikke er aftalt andet. Dog behøver glas ikke at blive skyllet medmindre der har været sukkerholdige drinks i dem eller andet, der sidder fast når det tørres. Hvis service ikke er afskyllet, pålægges der et ekstra gebyr for ekstra arbejde.
Borde tørres af med en fugtig klud, og stole rengøres/støvsuges for glimmer, konfetti samt evt. spildt mad. Overholdes dette ikke, faktureres dobbelt lejepris for rengøring.
Telte og Gulve
Stautrup Fest Udlejning sætter altid teltet op samt lægger gulvet hvis ikke andet er aftalt.
Underlaget skal være jævnt, da gulvet følger underlaget.
Vi sætter pløkker i teltet, og tager ikke hensyn til evt. kloak, kabler, jordvarme, fliser, asfalt
m.m. hvis ikke andet er aftalt. Stautrup Fest Udlejning skal være informeret herom senest 8
dage før brugsdato.
Ved unødig tilsmudsning af telt/gulv, betales for rengøring.
Bruges der tape på teltet, SKAL tape og lim-rester fjernes. Gøres dette ikke, betales der 500
kr. pr. side dug/tag dug dette forefindes på.
Telt m.v. henstår på pladsen for lejers regning og risiko i enhver henseende, så lejeren
indestår for skader opstået på telt m.v. herunder også skader forvoldt af gæster/publikum.
Beskadigede eller fjernede effekter af det lejede, erstattes efter regning. Erstatningsprisen
beregnes som vor genanskaffelsespris.
Annullering af lejeaftale skal ske senest 60 dage inden brugs-dato. Ved annullering mellem
60-30 dage, betales 50 % leje. Ved annullering senere end 30 dage før brugs-dato, betales
det fulde lejebeløb.
Forsikring
Der pålægges et forsikringsbeløb på 5% af prisen på telte og gulve med en selvrisiko på 1500,-. Forsikringen er en All-Risk forsikring som dækker eventuelle skader på telt og gulv opstået før, under eller efter arrangementet.
Betalingsbetingelser
Betaling sker netto kontant ved modtagelse af vor faktura, hvis ikke andet er aftalt. Faktura
vil blive fremsendt op til 10 dage før brugs-dato, og betaling skal være Stautrup Fest
Udlejning i hænde senest 8 dage inden brugs-dato, hvis ikke andet er aftalt.
Ved eventuel erstatning, forbrug af diesel m.m., fremsendes efterfølgende yderlig faktura.
Ved bestilling af telt, forudbetales 25% af lejebeløbet ved modtagelse af ordrebekræftelse.